.site-title, .site-description { position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px); } .main-navigation:not(.mobile-navigation) .primary-menu > li > a{ color: #blank; } .sidebar-open i{ background: #blank; }

Czy warto jest prowadzić bloga firmowego?

Internet jest wspaniałym narzędziem do prowadzenia oraz rozwijania biznesu praktycznie w każdej branży. Większość z nas wykorzystuje internet do zabawy, pracy oraz jako źródło informacji na temat wszelkiego rodzaju produktów. Warto jest więc zadbać o to, aby potencjalni klienci trafili właśnie na naszą firmę i oferowany przez nas produkt lub usługę. Sposobów na to jest wiele.

Jednym z nich jest pozycjonowanie strony firmowej lub sklepu. Jest to działanie dosyć długotrwałe jednak przynoszące wymierne efekty. Możemy także reklamować swoją firmę w internecie za pomocą różnego rodzaju narzędzi m.in. Google AdWords, kampanii reklamowych na tematycznych portalach lub organizacji konkursów. Możemy też udzielać się w social mediach i stworzyć wizytówkę naszej firmy w najpopularniejszych portalach społecznościowych, a następnie aktualizować na niej informacje, umieszczać ciekawe wpisy, które przyciągną osoby zainteresowaną daną tematyką.

Bardzo dobrym rozwiązaniem pozwalającym zaistnieć w świadomości klienta jest prowadzenie bloga firmowego. Coraz więcej osób prywatnych oraz firm decyduje się na tego typu rozwiązanie z prostego powodu – jest to tanie rozwiązanie, które daje duże korzyści. Posłużę się przykładem firmy prowadzącej sklep internetowy z akcesoriami dla dzieci, niemowląt oraz mam. Firma ta ma piękny sklep, dobrze zatowarowany i intuicyjny w obsłudze, jednak konkurencja w tej branży jest bardzo duża i ciężko wybić się, a nie każdego stać na wydanie kilku lub nawet kilkunastu tysięcy miesięcznie na reklamę. Dla takiej firmy idealnym rozwiązaniem jest założenie bloga o tematyce zbliżonej do oferty sklepu. Na blogu copywriter umieszcza artykuły na temat poszczególnych produktów, porównania i dodatkowe informacje lub ciekawostki. Oczywiście każdy artykuł lub duża część z nich odsyła do konkretnego produktu w naszym sklepie. W ten sposób osoby poszukujące w sieci porad lub rankingów produktów znajduje naszego bloga i od razu dostaje informację, że dany produkt znajdzie w naszym sklepie. Przy dobrze prowadzonym blogu możemy często znacznie ograniczyć wydatki na reklamę oraz zwiększyć opłacalność naszego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *