Sklep internetowy – a wysyłka paczki bez VAT

Okazuje się, że od roku 2014, w Polsce obowiązują nowe przepisy, dotyczące rozliczania podatku VAT. Dotyczy to także dat wystawianych faktur. Zupełnie zmieniły się także obyczaje i przepisy, związane ze sposobem rozliczania sprzedaży wysyłkowej, za którą płacono przez zaliczenie pocztowe. Informacje te mogą okazać się wręcz kluczowe i niezbędne, dla funkcjonowania większości internetowych

Kurier decyduje o tym, kiedy odbierzesz paczkę?

Czy zdarzyło Ci się, ze zamawiałeś swoje paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej? Skusiła Cię wizja obietnicy, że przesyłka zostanie dostarczona w krótkim czasie i będzie bezpieczna? Jak się okazuje, sprawa wcale nie jest taka prosta. Wiele osób uważa, iż jeśli staniesz się klientem firmy kurierskiej GLS i będziesz planować odbiór swojej przesyłki, musisz nastawić się na wiele

Dostawa produktów w sprzedaży internetowej

W wirtualnej sieci można poczytać bardzo wiele wręcz nieprawdopodobnych historii o tym, co klienci odnajdują w swoich przesyłkach. Wazony wkładane do kopert, soki w nieodpowiednio zabezpieczanych pudłach, cenne figurki owijane wyłącznie folią stretch… To tylko kilka przykładów. Niemal każdy zamawiał coś przez Internet i może przytoczyć wiele podobnych wspomnień. Zwyczajna książka, która

Co zrobić z opóźnieniami w dostawach?

Niestety, jednym z największych problemów, z którymi musi się zmagać większość właścicieli sklepów internetowych. Najgorszym jest jednak to, że jeśli kłopot ten dotyka wirtualnych przedsiębiorców, to z jego powodu będą cierpieć przede wszystkim klienci. W przypadku biznesów internetowych i wszelkich tego rodzaju działalności, mogło się to kończyć upadkiem, ponieważ

Kilka rad dla reklamodawców

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Bez skutecznej strategii reklamowej nie możemy myśleć nawet o skutecznym rozwoju naszej firmy oraz zdobyciu nowych klientów lub odbiorców publikowanych na naszej stronie treści. Reklamować można się na wiele sposobów, jednak aby stworzyć dobrą i co najważniejsze skuteczną strategię reklamową, powinniśmy uczyć się na własnych

Trendy w internecie i social mediach.

Od kilku lat zaobserwować można znaczny wzrost firm, które przenoszą swoje działalności do internetu. Sklepy internetowe generują znacznie niższe koszty obsługi, przez co nie opłaca się prowadzić sklepów stacjonarnych. Powoduje to także wzrost zainteresowania różnego rodzaju formami reklamy internetowej a spadkiem reklamy tradycyjnej w gazetach czy na ulicach. Dużą rolę w tego typu działaniach

Czy płatna reklama na FB się opłaca?

Każdy prowadzący biznes w internecie lub reklamujący w nim stacjonarny biznes powinien korzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje nam dzisiejsza globalna sieć. Tylko dobrze zaplanowana i kompletna kampania reklamowa i marketingowe pozwoli nawet nowej firmie czy marce zyskać wielkie grono odbiorców i zadowolonych klientów. Oczywistą sprawą jest fakt, że pozycjonowanie oraz kampanie Google AdWords są podstawą w walce

Pozycjonowanie w praktyce – linkowanie

Prowadząc biznes w sieci, każdemu przedsiębiorcy zależy na zdobyciu jak największej liczby odwiedzających, która przełoży się na zwiększoną sprzedaż i zarobki. Metod na pozyskanie odsłon realnych odwiedzających jest wiele, jednak najlepszą z nich i dającą dobre efekty w dłuższej perspektywie jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie, krótko mówiąc, jest działaniem mającym

Sekrety skutecznej kampanii AdWords cz.2

W poprzednim wpisie rozpocząłem temat kampanii w systemie Google AdWords. Jest to wspaniałe narzędzie, które należy jednak dobrze poznać i wykorzystywać w sposób umiejętny. Bez dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej kampanii reklamowej możemy zapomnieć o sukcesie w internetowej sprzedaży. Wspomniałem o możliwościach panelu administracyjnego w tym systemie oraz o rozbudowanych statystykach, jakie możemy wykorzystywać

Marketing i reklama sklepu internetowego cz.2

W poprzednim wpisie przybliżyłem trochę początki w zakładaniu sklepu internetowego. Wspomniałem o wymogu prowadzenia kampanii reklamowej oraz pozycjonowaniu strony lub sklepu internetowego. Dzisiaj podam kilka kolejnych ważnych informacji na temat promowania sklepu w sieci. W niektórych przypadkach konkurencja jest tak wysoka, że trudno będzie nam finansowo przebić którąkolwiek firmę z czołówki płatnych