Marketing i reklama sklepu internetowego cz.1

Dzisiejszy internet pełen jest możliwości zarabiania. Możemy świadczyć usługi online, tworzyć projekty graficzne lub prowadzić sklepy internetowe. To, jak zaplanujemy nasze działania, w dużej mierze zadecyduje o powodzeniu danego przedsięwzięcia. Prowadząc sklep internetowy, warto jest zadbać o jego szatę graficzną. W internecie wiele rzeczy odbieramy wzrokowo i wygląd naszego sklepu będzie bardzo ważny

Czy warto jest prowadzić bloga firmowego?

Internet jest wspaniałym narzędziem do prowadzenia oraz rozwijania biznesu praktycznie w każdej branży. Większość z nas wykorzystuje internet do zabawy, pracy oraz jako źródło informacji na temat wszelkiego rodzaju produktów. Warto jest więc zadbać o to, aby potencjalni klienci trafili właśnie na naszą firmę i oferowany przez nas produkt lub usługę. Sposobów na to jest wiele. Jednym z nich

Google a seokatalogi – czy są opłacalne?

Skutecznie przeprowadzona kampania reklamowa powinna przynieść zamierzony skutek. Jednak koszt takiej kampanii jest dosyć spory i nie każda firma może sobie pozwolić na tak wysokie opłaty miesięczne. W zależności od rodzaju branży oraz produktu i konkurencji koszt kampanii reklamowej w internecie może wynieść nawet kilkanaście tysięcy złotych i nie jest to kwota wygórowana. Tyle miesięcznie zapłacimy

Wady oraz zalety reklamy na Facebooku

Nowoczesne firmy zajmujące się marketingiem i reklamą zachwalają reklamę w social media. Jest to w pewnym sensie przyszłość skutecznej reklamy, która ma dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. Przed zdecydowaniem się na tę formę reklamowania swojej firmy lub strony www warto znać wszystkie wady oraz zalety takiego rozwiązania. Do dużych zalet reklamy w portalu Facebook powinniśmy zaliczyć oczywiście

Czy warto reklamować się na FB?

Praktycznie każda firma, która nie reklamuje się w internecie, nie ma szansy na rozwój oraz zdobycie nowych kontraktów i klientów. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z tego faktu i właśnie do tych osób będzie adresowany dzisiejszy wpis. Reklamować możemy się na wiele sposobów. Najpopularniejszym sposobem na reklamowanie swojej firmy i strony jest pozycjonowanie oraz reklamy m.in. Google AdWords. To właśnie

Reklama Google Adwords

Decydując się na rozpoczęcie biznesu, powinniśmy zastanowić się także nad stworzeniem własnej strony www, która będzie prezentowała naszym potencjalnym klientom usługi i towary, jakie oferujemy. Praktycznie każdy z nas korzysta z internetu i w nim wyszukuje informacji o lokalnych firmach lub sklepach. Żadna nowoczesna firma nie może pozwolić sobie na brak takiej strony. Zbudowanie witryny jednak to nie wszystko. Powinna

Wady i zalety prowadzenia kampanii w systemie AdWords cz.2

W poprzednim wpisie rozpocząłem temat kampanii AdWords. Podałem kilka zalet, jakie niesie ze sobą ten system i z których skorzystać mogą przedsiębiorcy chcący wypromować swoją firmę lub usługi w sieci. Podstawowa oczywiście jest strona www, którą można zlecić dowolnej firmie zajmującej się projektowaniem stron internetowych. Podobnie jest też ze sklepami internetowymi – możemy zamówić

Wady i zalety prowadzenia kampanii w systemie AdWords cz.1

Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga od właściciela bardzo dobrej znajomości zagadnień często niezwiązanych z profilem firmy. Każdy przedsiębiorca, który poważnie myśli o swoim biznesie powinien dobrze znać się na zagadnieniach z marketingu oraz reklamy. Podstawą w dobrze prowadzonym przedsiębiorstwie, które chcemy, aby się rozwijało, jest strona internetowa lub sklep internetowy (wszystko zależy