.site-title, .site-description { position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px); } .main-navigation:not(.mobile-navigation) .primary-menu > li > a{ color: #blank; } .sidebar-open i{ background: #blank; }

Marketing i reklama sklepu internetowego cz.1

Dzisiejszy internet pełen jest możliwości zarabiania. Możemy świadczyć usługi online, tworzyć projekty graficzne lub prowadzić sklepy internetowe. To, jak zaplanujemy nasze działania, w dużej mierze zadecyduje o powodzeniu danego przedsięwzięcia. Prowadząc sklep internetowy, warto jest zadbać o jego szatę graficzną. W internecie wiele rzeczy odbieramy wzrokowo i wygląd naszego sklepu będzie bardzo ważny dla potencjalnego klienta. Musi wzbudzać zaufanie i zachęcać do powrotu. Szata graficzna oraz kolorystyka sklepu powinna być dopasowana do branży, w jakiej się obracamy. Warto jest skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy, która zajmuje się tworzeniem sklepów internetowych. Przy prowadzeniu sklepu powinniśmy także zdawać sobie sprawę o sporej ilości wymogów prawnych, jakie musimy spełniać m.in. rejestracja bazy klientów w odpowiedniej instytucji, zabezpieczenie sklepu i informacji pobieranych od klientów oraz rejestracja działalności gospodarczej.

Skupmy się jednak na aspektach marketingowych oraz reklamowych. Mając sklep, który widnieje w sieci, jesteśmy dopiero na początku naszej drogi. W gąszczu tysięcy podobnych sklepów nikt nas nie odnajdzie. Warto więc zadbać o reklamę naszego serwisu i produktów. Podstawową formą reklamy, jaka w szybkim czasie przyniesie nam klientów, są kampanie AdWords. Stosunkowo niski koszt i łatwość w zarządzaniu kampania sprawiają, że coraz więcej osób i firm decyduje się właśnie na usługę świadczoną przez firmę Google. Wystarczy nam nawet kilkaset złotych miesięcznie, aby na w miarę łatwe frazy pozyskać klientów na oferowane przez nas towary. Kolejną sprawą jest pozycjonowanie. Powinniśmy je wykonywać wraz z kampaniami reklamowymi. Pozycjonowanie to proces długo falowy i pierwsze efekty mogą być widoczne nawet po kilku miesiącach. Jednak działanie to daje bardzo długotrwały efekt i nawet po zaprzestaniu pozycjonowania nasza strona będzie widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania Google. W kolejnej części artykułu podam inne ważne zasady pozwalające i ułatwiające wypromowanie sklepu internetowego w sieci. Serdecznie zapraszam serdecznie do drugiej części wpisu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *